Display Menu Menu

Nestlé Professional sponsorluğundaki FoodinLife Dergisi “Masabaşı Sohbetleri”ne TAB Gıda konuk oldu. Sn Gökmen Sözen’e teşekkürlerimizle...

Çarşamba, July 19, 2017

Nestlé Professional sponsorluğunda gerçekleşen “Masabaşı Sohbetleri”mizin bu ayki konuğu, ATA Holding bünyesinde bulunan ve Türkiye’de 1994 yılından beri gıda sektöründe faaliyet gösteren TAB Gıda oluyor. Nestlé Professional Türkiye Genel Müdürü Arzu Alibaz ve TAB Gıda Pazarlama Direktörü Zekeriya Bilici’nin bir araya geldiği sohbette, temelleri 12 yıl öncesine dayanan iş birliğine dikkat çekiliyor. Uzun yıllara dayanan bu birliktelikte iki taraf için işbirliğinin gelişerek ve trendleri yakından takip ederek ilerlediği de dile getiriliyor. Sohbetlerimizde Zekeriya Bilici “Nestlé Professional, her restoranımızda aynı standartlarda ve yüksek kalitede kahve sunabilmemizi sağlıyor” derken, Arzu Alibaz ise “Nestlé Professional olarak TAB Gıda’nın içecekler kategorisindeki profesyonel çözüm ortağıyız” ifadelerine yer veriyor.
 
Nestlé Professional Türkiye Genel Müdürü Arzu Alibaz:
“Nestlé Professional olarak TAB Gıda’nın içecekler kategorisindeki profesyonel çözüm ortağıyız”
 
TAB Gıda’ya ait olan Burger King® ile işbirliklerinin 12 yıl öncesine dayandığını belirten Nestlé Professional Türkiye Genel Müdürü Arzu Alibaz, yıllar içerisinde iki taraf için işbirliğinin gelişerek ve trendleri yakından takip ederek ilerlediğine dikkat çekiyor. Alibaz, “Burger King® ile başlayan işbirliğimizde iki tarafta da ‘Müşteri ne istiyor? Tüketici ne istiyor? Tüketici için en doğru ürün ve hizmet hangisidir?’ bakış açısıyla yola çıktık. İsviçre Orbe’da olan merkezimizde global ekiplerimizle birlikte anlaşmamızı yaptık. İlk etapta TAB Gıda’nın tüm noktalarındaki NESCAFÉ Alegria kahve  makinelerini tedarik ettik. Tedarik sonrasında TAB Gıda’daki kahve satışlarının olumlu yönde bir ivme kazandığını görmek bizi çok mutlu etti ve iş ilişkimiz güçlenerek bugünlere geldi. Bugün sezonsal reçete ve promosyonlardan tutun pek çok pazarlama aktivitesini ay ay birlikte çalışıp hayata  geçiriyoruz. İki taraf için de bir ilk olan ve geçtigimiz 2 yıl boyunca yayında kalan “Kahveye de Bekleriz” televizyon spotu bunun en güzel örneklerinden biri ” ifadelerine yer veriyor.
 
“Nestlé Professional, yıllardır müşterilerinin yaratıcı ve kârlı çözüm ortağıdır”
Yıllardır ev dışı tüketim sektöründe olan Alibaz, “Bu süreç içerisinde TAB Gıda’nın gelişimini yakinen takip ettim. TAB Gıda’nın buradaki en büyük gücünü, hem trendleri hem de tüketicinin nabzını yakından takip eden bir işletme olmasına bağlıyorum” diyor. Alibaz, Nestlé Professional olarak amaçlarının, ana işi kahve olmayan restoranlara veya benzeri işletmelere de kahve işinden gelir sağlayabilmek olduğuna değiniyor ve “Bu noktada TAB Gıda fırsatı çok önceden yakalayan bir işletme. Burada TAB Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Kurdoğlu’nun vizyonerliğinin ve işlerini büyük bir tutkuyla ve profesyonellikle yapan TAB Gıda ekibinin altını çizmek isterim. Müşterileri için yaratıcı, kârlı ürün ve servisleriyle yıllardır toplam çözüm ortağı olarak hizmet sunan Nestlé Professional ekibi olarak böyle bir işletmenin de yıllardır sıcak ve soğuk içecekler kategorisindeki çözüm ortağı olmaktan onur duyuyoruz” ifadelerini kullanıyor.
 
“MRC Teknolojisi ile hayat bulan yeni NESCAFÉ Alegria Delicate harmanımızla kahveseverlere her yudumda daha yoğun tat ve aroma sunuyoruz”
 
Alibaz, Micro-grind Roasted Coffee denilen MRC yöntemi ile hayat bulan NESCAFÉ Alegria Delicate harmanının, dünyanın özenle seçilmiş en iyi kahve çekirdeklerinden elde edilen çözünebilir kahve ile geleneksel yöntemlere göre on kata kadar daha ince çekilmiş ve kavrulmuş mikro kahve  çekirdeklerini bir arada bulunduran, daha yoğun, daha güçlü ve aromatik bir tat isteyen kahve severlere özel ürünleri olduğunun bilgisini de paylaşıyor.
Alibaz, “Hem çekirdek ve filtrenin doğal aromasını, hem tadını destekleyen muhteşem kahve kokusunu aynı paketin içerisinde sunma avantajı sağlıyoruz. Ayrıca NESCAFÉ Alegria Delicate ile profesyonel kahve çözümü olarak rahat hazırlanabilirlik ve operasyonel kolaylık da sağladığımız diğer avantajlar” şeklinde konuşuyor. NESCAFÉ Alegria makinelerinin en büyük özelliğinin TAB Gıda gibi işletmelerin ihtiyaçlarının göz önünde bulundurularak geliştirilmiş bir makine olduğunu dile getiren Alibaz, “Bu ürünleri geliştirdiğimiz İsviçre Orbe’da bir içecekler merkezimiz var. Orada
bu makineler dışında müşterilerimize en doğru makineyi yaratmak için Ar-Ge süreçlerimiz aralıksız devam ediyor. Makinelerimizin temel özelliği, hızlı üretim noktalarının ihtiyaçlarını karşılayacak bir çözüm olmasıdır. Makinelerimizde 14 farklı ürün servis edilebiliyor. Makine tedariği dışında teknik servis işini de Nestlé Professional olarak biz sağlıyoruz” açıklamasını yapıyor.
 
“TAB Gıda ve Nestlé Professional işbirliğinin arkasında çok büyük bir emek, özveri ve güven yatıyor”
 
Kısa bir süre önce TAB Gıda ile işbirliklerini bir ödülle taçlandırdıklarının bilgisini paylaşan Alibaz, sözlerini şöyle noktalıyor: “TAB Gıda ile olan işbirliğimizin arkasında çok büyük bir emek, özveri ve güven yatıyor. Bizlerin gururla ve onurla bahsettiği bir iş ilişkisidir. Her iki taraf olarak bu işe inandık, güvendik ve ürün tedarikinden satış pazarlama, teknik servise kadar Nestlé Professional ekibi olarak bu işi göğüsledik. 2015 yılında TAB Gıda ile yapmış olduğumuz bu işbirliği, Nestlé Professional dünyasının en büyük ödülüne layık görüldü. Hem içecekler kategorisindeki mükemmellik ödülünü aldık hem de ‘Nestlé Professional’la daha fazlası mümkün’ dediğimiz ‘Making More Possible’ın en büyük kupasının sahibi olduk. Bunun için TAB Gıda’ya bize vermiş oldukları destek ve inanç için çok teşekkür ediyoruz.
 
 
TAB Gıda Pazarlama Direktörü Zekeriya Bilici:
“Nestlé Professional, her restoranımızda aynı standartlarda ve yüksek kalitede kahve sunabilmemizi sağlıyor”
 
TAB Gıda Pazarlama Direktörü Zekeriya Bilici, TAB Gıda’nın hızlı servis restoran zinciri sektöründeki faaliyetlerinin, 1995 yılında Burger King®’in master franchise haklarını alarak Türkiye’ye getirmesiyle başladığını dile getiriyor. 1995’ten bu yana dünya markalarını Türkiye’deki lezzet severlerle buluşturmaya devam ettiklerini belirten Bilici, “TAB Gıda olarak, Burger King®’in dünyadaki en büyük master franchise’yiz. 2007 yılında dünyanın en büyük pizza restoran zincirlerinden biri olan Sbarro® ve geleneksel tarifleri sıra dışı Louisiana mutfağıyla buluşturan Popeyes®’ı Türkiye’ye getirdik. 2010 yılında yenilikçi menüleri ile lezzetli ve benzersiz seçenekler arayanların tek adresi konumunda olan Arby’s®’i bünyemize kattık. 2013 yılında ise 20 yıllık deneyimimizle Usta Dönerci® markasını yarattık. Usta Dönerci® markamızla müşterilerimize geleneksel döner lezzetini en üstün kalite ürün
ve hızlı servis anlayışıyla sunuyoruz” diyor.
 
TAB Gıda® Türkiye’de 1000’in üzerinde şube sayısına ulaştı.
 
TAB Gıda’nın hızlı servis restoran zinciri sektörü lideri olduğunu ifade eden Bilici, “Türkiye’de Burger King®, Popeyes®, Arby’s®, Sbarro® ve Usta Dönerci® gibi dev markaların faaliyet gösterdiği 1000 restoranlık bir operasyonu yönetiyoruz. Türk Gıda Kodeksine uygun şekilde üretim yapan tedarikçilerle çalışarak müşterilerimizin bize her zaman güven duymasını sağlıyoruz. Ürünlerimizin yüzde 99’u yerli tedarike dayanıyor. Sadece Türkiye’de değil, Çin’de de başarılı bir operasyon  yürütüyoruz. Bugün Çin’de 700’den fazla Burger King® restoranımız bulunuyor’’ diye konuştu.
 
“Nestlé Professional büyük bir çözümle bize geldi”
 
12 yıl öncesine kadar restoranlarında kahve satışlarının ve alternatif tatların çok daha az olduğunu belirten Bilici, bu süreci şöyle anlatıyor: “İşimizin keyif tarafı olan kahvede yeterli gelişimi sağlayamamıştık. Bu süreçte Nestlé Professional ile yollarımız kesişti ve NESCAFÉ Alegria kahve çözümü hayatımıza girdi. Amacımız misafirlerimize hızlı bir şekilde kahve sunmaktı. Bu süreçte kahve alışkanlığının hızla yaygınlaşmaya başladığını gördük. Kahveyle ilgili farklı ihtiyaçlar doğdu. Sistemimizde değişimler yaşanırken trendlerin gerisinde kalmak istemedik. Bu noktada Nestlé Professional, büyük bir çözümle bize geldi ve önemli bir yatırım için adım attı. Tüm şubelerimizdeki kahve makinelerini değiştirdi ve Nestlé Professional Ekibi sadece makine tedariği değil, teknik servis ve diğer ihtiyaçlar konusunda bizlere çözüm ortağı oldu. Restoranlarımızda NESCAFÉ Alegria makinesini kullanmaya başladık. Özellikle Burger King® markamızın kahve satışlarında ciddi performans artışı oldu. Ayrıca BK Cafe’lerimizde de NESCAFÉ Milano makinesini kullanmaya başladık. Bu da bize misafirlerimize bambaşka bir kahve deneyimi yaşatma fırsatı verdi. NESCAFÉ Alegria ve Milano, micro-grind roasted coffee” denilen MRC yöntemi sayesinde 10 kata kadar daha ince çekilmiş kavrulmuş kahve çekirdeklerini çözünebilir kahve ile bir araya getirerek müthiş bir tat ve içim keyfi sunuyor. Bunun yanı sıra latte, sütlü latte, vanilyalı cappucccino, espresso, vanilyalı cappuccino, sütlü kahve
gibi ürünler misafirlerimize daha çok çeşit ve yüksek kalite de kahve sunabilmemizi sağlıyor. Nestlé Professional ile insanlara iyi kahve sattığımızı anlattığımız kampanya dönemlerini planlıyoruz. Şu anda tüm TAB Gıda restoranlarımızda 1000’den fazla makine bulunuyor” diyerek sözlerini noktalıyor.
 
Kaynak: FoodinLife Dergisi Nisan-Mayıs 2017 sayisi haberi