MENÜNÜZÜ GÖZDEN GEÇİRİN

Pazartesi, May 10, 2021

İçinde bulunduğumuz durum ile, misafirlerinizin birçoğunun sizden istedikleri ve sizin onlara sunabilecekleriniz artık değişti.

İçinde bulunduğumuz durum ile, misafirlerinizin birçoğunun sizden istedikleri ve sizin onlara sunabilecekleriniz artık değişti. Hem restoranlar hem de tüketiciler üzerindeki ekonomik baskılar, güvenlikle ilgili endişeler, evden çalışmanın yaygınlaşması ve al-götür ve paket servis hizmetlerinin tercih edilmesi neticesinde, birçok işletme menülerini bu duruma göre uyarlıyor. Bu değişiklikler, halk arasında oldukça popüler hale geldi. Hatta yeni seçenekler sunan işletmelerin yarısından çoğu, uygulamalarını kısıtlamalar kaldırıldıktan sonra da sürdürmeyi planlıyor.

 

Misafirlerinizi Memnun Etmenin 10 Basit Yolu

 

  1. Menünüzü daraltın. En popüler ürünlerinize odaklanın; az satan ürünleri, paylaşılabilen yiyecekleri ve self-servis seçeneklerini kaldırın.
  2. Daha dengeli seçimler sunun. A, C, B12, B6 ve D vitamini, bakır, selenyum, folat, demir veya çinko “kaynağı” olan meyve ve sebze, tam tahıl, çerez ve tohum bakımından zengin gıdalar, bağışıklık sisteminin normal fonksiyonunu destekler.Bu gıdaları tariflerinize eklemek, menünüzü daha dengeli hale getirir.
  3. Aile tipi ev yemekleri sunun. Ana yemek, tatlı ve içeceklerin bir arada sunulduğu aile tipi yemekler, çocukların bakımı, çevrimiçi eğitim ve evden çalışmanın zorlukları ile boğuşan anne ve babalar için uygun bir seçenek olabilir ve daha az kalorili seçenekler, salgın sırasında kilosuna dikkat edenlere hitap edebilir. Böylece ileride favori ürünleriniz olabilecek yan yiyecekleri veya tatlıları da kolayca tanıtabilirsiniz.
  4. Gel-al tipi ürünleri artırın. Tek porsiyonluk şekilde sarılmış kahvaltılık yiyecekler, sandviçler ve şişelenmiş içecekler, insanlara kolaylık sunarak sosyal mesafeye dikkat ederek dışarıda ya da kendi evlerinde yemek yemekten keyif almalarını sağlar.
  5. Yemek yapma kitleri ya da alıp evde pişirmeye yönelik ürünler sunun. Pizza malzemelerinden imza sos karışımlarınıza kadar, bu yaklaşım, misafirlerinize en sevdiği yemekleri kendi evlerinin konforunda ve güvende hissederek hazırlamanın keyfini yaşatır.
  6. Şeffaflık yoluyla güven kazanın. Belirsizliğin hakim olduğu zamanlarda, yiyeceklerin tam olarak nereden geldiğini bilmek misafirlerin daha güvende hissetmesine yardımcı olabilir. Mümkün olduğunda, ürünlerinizin, kullandığınız et ve süt ürünlerinin kaynağını belirterek onlara güven verin.
  7. Değere odaklanın. Birçok tüketici işini kaybetme tehlikesi ve maaş kesintisi ile karşı karşıya kaldığından, tüketicilerin %46’sı fiyat-performans açısından daha değerli ürün arayışına girdi.İkinci bir öğün sağlamak için yemeklerin porsiyonunu büyütmeyi ya da değer algısını yükseltmek için pahalı olmayan yan ürünler eklemeyi düşünün.
  8. Bir miktar “lüks” sunmaktan çekinmeyin. “Lüks” yiyecekler, evdeyken bile kolay ve uygun fiyatlı ikramlar olabilir, farklı bir hava katabilir veya kutlamalarda tercih edilebilir. Çoğu misafirin evde kendisi yapamayacağı peynir tabakları, meze veya popülerliğini kaybetmiş tatlıları düşünebilirsiniz.
  9. Hangi yiyeceklerin iyi taşınabileceğini düşünün. Gel-al tipi servis yeni alışkanlık haline geldiğinden, misafirler hangi yiyeceklerin iyi taşınabileceği hakkında bilgi sahibi olmaktadır. Fırından ya da dondurucudan çıkarılıp o anda yenmesi idealse, yüksek kaliteyi istikrarlı şekilde korumak için bu yiyecekleri teslimat menüsüne dahil etmeyin.
  10. Gel-al servislerinde kullanılacak kapları dikkatli seçin. Taşıma sırasında yiyecekleri koruyacak ısı yalıtımı, sızdırmaz kapak kısımlar ve uygun boyut ve şekil çok önemlidir. Mümkünse geri dönüştürülebilir ya da biyolojik olarak gübre haline gelebilir materyaller seçin.

    Kaynak: Nutri Pro 

İşletmenize özel yaratıcı yiyecek ve içecek çözümleri için hemen KAYIT OLUN!