Display Menu Menu

Yazın vazgeçilmezi Nestlé Professional Soğuk İçecek Çözümlerini müşterilerimizden dinledik

Pazartesi, October 23, 2017

Vialand Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Sn Cem Tuna ve Uzunya Beach & Restoran İşletme Müdürü Sn Hasan Kayacı’ya bu keyifli röportaj için sonsuz teşekkürler...

Biz de Nestlé Professional’ı tercih eden mekânları ziyaret ederek yöneticilerin yorumlarına başvurduk. Vialand Operasyon Müdürü Cem Tuna ve Uzunya Beach & Restoran İşletme Müdürü Hasan Kayacı’dan Nestlé Sjora Limonata ve NESCAFÉ Ice Latte hakkında bilgi aldık. NESTLÉ COOLPRO makinenin işletmelerinde soğuk içecek operasyonunu her bakımdan kolaylaştırdığını anlatan Tuna, Nestlé Sjora Limonata’nın sadece 53 kcal'lik bir ürün olmasının yanı sıra ev yapımı tadında olduğunu belirtirken, Kayacı ise tüketicilerin NESCAFÉ Ice Latte’i plajda limonata kadar çok tercih ettiklerini ve müşterilerine lezzetli serinlik sunmaktan mutlu olduklarını vurguluyor. NESTLÉ COOLPRO makinenin her seferinde standart lezzette ve soğuklukta ürün vermesinin yanı sıra hep aynı tatta oluşu da yöneticilerin tercihlerinin Nestlé Professional’dan yana olmasını sağlıyor.

Vialand Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Cem Tuna: “Trendler değişiyor, tüketiciler sağlıklı ürünler tercih ediyor.”

Vialand Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Cem Tuna

Vialand Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Cem Tuna Avustralya’daki çeşitli tema parklarda görev aldıktan sonra 2013 yılında Türkiye’ye Vialand Tema Park projesi için geliyor. Tema parkın her sene gelişmesini, büyümesini ve daha fazla insana ulaşmasını sağlayan Tuna, 2013’te 500 bin, 2014’te 700 bin kişiyi ağırladıklarını söylüyor. 2015’te bir milyon ziyaretçi kabul eden Tema Park Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi’nin (ICSC) düzenlediği Avrupa Alışveriş Merkezi Ödülleri’nde “Özellikli Alışveriş Merkezleri” kategorisinde Jüri Özel ödülünün de sahibi oluyor. Bu sezona da oldukça iyi başladıklarını belirten Tuna, ziyaretçilerinin genelde aileler olduğunu, gençlerin ve öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiklerini ifade ediyor. Vialand Tema Park’ta insanlara anı kazandırdıklarının altını çizen Tuna, “Burada insanlar anı biriktiriyorlar, bu anılara eşlik eden değişik tatlar akılda kalıcı oluyor. Teknolojiyle de birleştirdiğimiz bu anıları misafirlerimiz başka yerde yakalayamıyorlar. Vialand Tema Park insanlara nefes aldıran bir yer, buraya gelindiğinde İstanbul'un kalabalığı, trafiği unutuluyor” şeklinde bilgi veriyor.

“Hızlı servis ürünleri sunuyoruz”
Tema parkta genelde eğlencenin ön planda olduğunu ve hızlı servis ürünleri sunulduğunu belirten Tuna, sağlıklı yiyeceklerin misafirlere sunulduğunda tercih edildiğini belirtiyor ve ekliyor: “İnsanlar bu tip yerlerde sağlıklı yiyecekler bulmayı ummuyorlar. Sunulduğu zaman alıyorlar. Yoğunluktan kuyruk oluşuyor ve bizim hızlı hareket etmemiz gerekiyor. Görsellerle destekleyip, salata ve limonata gibi yiyecek ve içecekler de sunuyoruz.”

“Nestlé Sjora Limonata’yı lezzetli ve düşük kalorili olmasından olayı tercih ediyoruz”


Tuna, Nestlé Professional ile çalışmaktan mutlu olduklarını ve önümüzdeki dönemde sadece NESTLÉ COOLPRO Soğuk İçecek Çözümleri kategorisinde değil diğer ürün kategorilerinde de çalışmaya devam edeceklerinin haberini veriyor. Tuna, “Yazın soğuk içecekler tercih ediliyor; su, limonata ve soğuk kahve satışlarımız artıyor” diyor. İyi bir limonatanın özelliklerini sorduğumuz Tuna, doğala ne kadar yakın olursa limonatanın o kadar iyi olduğunu sözlerine ekliyor. Nestlé Sjora Limonata’yı şekerinin az, kalorisinin düşük ve lezzetinin tüketiciler tarafından çok beğenilmesinden dolayı tercih ettiklerini belirten Tuna, soğuk kahve olarak NESCAFÉ Ice Latte tercih ettiklerini, insanların Nestlé markasına duydukları güvenden dolayı kendilerinin de ürünleri sunmaktan mutlu olduğunu sözlerine ekliyor.

“Nestlé Professional ile çalışmak operasyonel anlamda işlerimizi kolaylaştırıyor”
Nestlé Sjora Limonata ve NESCAFÉ Ice Latte ürünleri servis eden NESTLÉ COOLPRO makinenin soğuk içecek operasyonlarını kolaylaştırdığını belirten Cem Tuna sözlerini şöyle sürdürüyor: “Makineye ürün kolayca koyuluyor ve ürün her seferinde standart lezzette ve soğuklukta hızlı şekilde veriliyor. Bu hızlı servis operasyonu çok rahatlatıyor. Makine ayrıca yer kaplamak konusunda sorun yaratmıyor, gürültü çıkartmıyor ve dışarıya sıcaklık vermiyor. Güvenilir bir marka olması bizim için avantaj, insanlar güveniyor, denemekten çekinmiyor.” Tuna sözlerini Nestlé Professional ile çalışmanın operasyonel anlamda işlerini kolaylaştırdığını söyleyerek bitiriyor.

Uzunya Beach&Restoran İşletme Müdürü Hasan Kayacı: “Nestlé Professional Soğuk İçecek Çözümleri maliyetimizi azaltıyor”

Uzunya Beach&Restoran İşletme Müdürü Hasan Kayacı

İşletme Müdürü Hasan Kayacı Uzunya Beach & Restoran’ın 50 yıllık bir tarihi olduğunu ve 28 yıldır restoranın işletmeciliğini kendilerinin yaptıklarını ifade ederek başlıyor sözlerine ve şöyle devam ediyor: “Çok ufak işletmeler vardı burada. Sarıyer İstanbul’un bir parçası gibi algılanmıyordu ve oldukça uzaktı. Zamanla bu değişti. İşletmeci bakış açısının burada çok büyük etkisi var elbette... İşletmeci doğaya uygun bir yapı kurduğunda insanların beğenisini kazanmaya başlıyor ve tercih ediliyor.” Çalışma hayatına nasıl başladığını sorduğumuz Kayacı, çok küçük yaşlardan beri burada çalıştığını samimi bir dille ifade ediyor.

“Nestlé Sjora Limonata’yı lezzeti annemin limonatasına benzediği için tercih ediyorum”


Kayacı her yaştan tüketicinin ve çocuklu ailelerin Uzunya’yı tercih ettiklerini söylüyor ve ekliyor: “Yıllardır işletmemizin müdavimleri var, bize olan beğenilerini her yerde dile getirdikçe bizim popülerliğimiz de arttı, reklamımızı müşterilerimiz yaptı, diyebilirim” diyor. Hafta sonları kahvaltı için tercih edilen mekânda, verilen hizmetin insanlar tarafından beğenildiğini ve her geçen gün daha yoğun bir talep olduğunun altını çiziyor Kayacı. Yazın misafirlerinin içecek tercihinin limonata ve soğuk kahve olduğunu ifade ederek iyi bir limonatanın tarifini yapan Kayacı “Limonata çok şekerli olmamalı, içine limon kabuğu rendelenmeli. Benim annemin tarifi böyleydi. Limonu iyice ezerek yapardı limonatayı ve ben de Nestlé Sjora Limonata’yı lezzeti annemin tarifine benzediği için tercih ediyorum” diyor.

“NESCAFÉ Ice Latte ve Nestlé Sjora Limonata’yı küçük bardakta deneyenler büyük bardakta tekrar istiyorlar”
Nestlé Professional ile uzun süredir çalıştıklarını belirten Kayacı, “Soğuk içeceklere plajda çok büyük bir talep var. Geçtiğimiz senelerde ilk olarak burada Nestlé Professional ile birlikte bir etkinlik düzenledik ve insanlara küçük bardaklarda limonata ve soğuk kahve ürünlerimizi tattırdık. Misafirlerimiz denedikten sonra çok beğendiler ve tadına bakanlar daha sonra büyük bardakta içmek için tekrar istediler ve tekrar işletmemize geldiler.” diyor. Misafirlerinin NESCAFÉ Ice Latte’yi Soğuk Nescafé ismiyle özellikle talep ettiklerini de belirten Kayacı, bunun kendilerini memnun ettiğinin altını çiziyor.

“NESTLÉ COOLPRO makineden her seferinde aynı serinlikte ve aynı lezzette ürün elde ediyoruz”
NESTLÉ COOLPRO Soğuk İçecek Çözümleri’nin her yaştan insan için uygun olduğunu çünkü tüketicilerin artan trendle asitsiz ve şekersiz içecekleri tercih ettiklerinin altını çizen Kayacı, Nestlé Professional ürün ve servislerinin restoranın popülerliğine, ismine ve müşteri sayısına olumlu etki ettiğini belirtiyor. Aynı zamanda NESTLÉ COOLPRO’nun operasyonlarını rahatlattığını ekleyen Kayacı sözlerini “Limonata yapımı uzun bir süreç. Bir çalışanın tüm gününü alacak bir iş ve servis edilme süresi de ayrı bir sorun. Ama COOLPRO ile böyle bir problem yaşamıyoruz; her seferinde aynı serinlikte, aynı lezzette ürün elde ediyoruz. Hizmet süremizi ve maliyetimizi azaltıyor. Bize de müşterimize ürünlerimizi yaratıcı bir şekilde sunmak kalıyor” şeklinde tamamlıyor.

Nestlé Beslenme, Sağlık, İyi Yaşam ve İnovasyon&Renovasyon Müdürü, Dyt. Aslı İçingür Güler yaz aylarında düşük kalorili ve serinletici içecekler tercih edilmesi gerektiğini söyleyerek Nestlé Professional Soğuk İçecek Çözümleri’ni öneriyor.

  

Nestlé Beslenme, Sağlık, İyi Yaşam ve İnovasyon&Renovasyon Müdürü, Dyt. Aslı İçingür Güler yaz aylarında beslenme ve içecek tercihi hakkında verdiği bilgilerde hem serinletici hem de düşük kalorili içecekler öneriyor. Güler, “Yaz aylarının en sıcak döneminde beslenme konusunda doğru tercihleri yapıp formumuzu korumak hepimizin en önemli önceliklerinden biri olabilir. Bu dönem dışarıda olma sıklığımızın daha fazla olduğu ve yediklerimize daha fazla özen göstermemiz gereken bir dönemdir. Bu aylarda restoranlar ve kafeler daha fazla sosyalleşme alanları haline gelir. Yediklerimizin yanında içtiklerimiz de günlük aldığımız enerjinin büyük bir bölümünü oluşturmaktadır. Özellikle şuruplu ve gazlı içeceklerle alınan gizli kalori bedene yük olmaktadır. Bundan dolayı yaz aylarında hem serinletici hem de sağlıklı bir içeriğe sahip olan daha hafif içecekler önerebilirim. Benim bu dönemki favori içeceğim limonata! Nestlé Sjora Limonata sizlere bu anlamda hem lezzetli serinlik hem de gazlı içeceklere düşük kalorili bir alternatif sunmaktadır” diyor. Güler, 300ml Nestlé Sjora Limonata’nın yalnızca 53 kcal (100 gr bir yeşil elma=56 kcal) içerdiğini belirterek ürünün bitki özlü stevia ile tatlandırıldığının da altını çiziyor. Diyetisyen, ara öğünlerde ya da yemeklerde Nestlé Sjora Limonata tüketilmesini öneriyor ve ürünün ev yapımı limonatadan daha düşük kalorili olduğunu vurguluyor.

“250 ml’si 127 kalori içeren NESCAFÉ Ice Latte günlük kafein ihtiyacını karşılar”
Yaz ayları için tercih edilebilecek bir diğer lezzetin NESCAFÉ Ice Latte olduğunu söyleyen Aslı İçingür Güler NESCAFÉ Ice Latte ile ilgili şu bilgileri paylaşıyor: “Kahve, tam 11 asırdır hayatımızda ve dünyada sudan sonra en fazla içilen içeceklerden biridir. 1938’de ilk kez çözünür kahveyi icat eden NESCAFÉ’nin bu buluş için kullandığı yöntem de aslında çok basittir. Tek tek elle toplanan doğal kahve çekirdekleri önce kavrulup sonra basınçlı su kullanılarak kahvenin özü çıkarılır. Sonra bu öz kurutularak çözünebilir kahve elde edilir. Bu süreçlerde kahve sudan başka hiçbir şeye temas etmemektedir. Yani kahve doğal bir içecektir. Aynı zamanda vücudun su alımına da katkıda bulunur. NESCAFÉ Ice Latte tam ihtiyacınıza göre hazırlanmıştır. 250 ml’si 127 kalori içermektedir. Yapılacak içecek tercihleri için bir diğer önemli konu hazırlanışı ve saklama koşullarıdır. NESTLÉ COOLPRO hem aynı standartta ve lezzette içecekler hazırlamanızı hem de hijyenik bir şekilde ürünlerin muhafaza edilmesini sağlamaktadır.”

*FoodInLife Haberi