Display Menu Menu

Nestlé Gençlere Yatırıma Devam Ediyor

Pazartesi, December 4, 2017

Nestlé Needs Youth (Küresel Gençlik Girişimi) kapsamında Nestlé Professional tarafından hayata geçirilen Marka Elçileri programının 4. dönemi başladı. Hem marka ile gençler arasında daha yakın bağlar kurmak hem de gençlere staj ve istihdam imkanı sunmak hedefiyle yürütülen program kapsamında 14 üniversiteden 14 genç Nestlé Professional dünyasını yakından tanıma fırsat buldu.

Marka Elçileri programında yeni dönem başladı
Nestlé’nin ev dışı tüketim sektöründe faaliyet gösteren uzman iş birimi Nestlé Professional tarafından 4 yıldan bu yana düzenlenen Marka Elçileri programının yeni dönemi 12-13 Ekim tarihleri arasında Fuat Paşa Yalısı’nda düzenlenen iki günlük eğitim programıyla başladı. 


Markanın kampüs elçileri
Marka Elçileri programı, Nestlé’nin gençlere iş fırsatları sunma ve eğitim hayatları süresince iş hayatına hazırlamaya yönelik Nestlé Needs Youth kapsamında sürdürülüyor. Bu yıl 14 üniversiteden 14 öğrencinin katıldığı program kapsamında gençler okullarında Nestlé Professional’ın elçiliğini üstleniyor. Öğrenciler Nescafé markasının üniversite öğrencileri ile bağ kurmasını sağlayacak aktivitelerini kampuslerde uygulamaktan sorumlu olacaklar. Programa katılan öğrenciler aynı zamanda Nestlé Professional bünyesinde uzun dönemli staj ya da mezuniyet sonrası istihdam edilme şansına sahip oluyor. 


Alibaz: “Nestlé Professional’a yeni yetenekler kazandıracak etkili bir yapı oluşturduk”
Programa ilişkin bilgi veren Nestlé Professional Türkiye Genel Müdürü Arzu Alibaz, şunları kaydetti: “4 yıldır sürdürdüğümüz Marka Elçileri programı ile üniversite kantinlerindeki mevcudiyetimizi destekleyerek gençlerle kurduğumuz bağı güçlendiriyoruz. Yine bu program sayesinde her yıl onlarca üniversite öğrencisini, hızla büyüyen, gelişen ev dışı tüketim endüstrisi konusunda eğitiyor, bilinçlendiriyor ve bu gençlerin içinden bu sektörü seven ve gönül verenlerle, sadece Nestlé Professional’a değil tüm endüstriye yeni yeteneklerin kazandırılmasını sağlayacak etkili bir yapı oluşturuyoruz. Bu yıl da Marmara’dan Pamukkale’ye, Çukurova’dan Karadeniz Teknik’e kadar Türkiye genelinde 14 üniversiteden gençlerin katılımıyla programımızı hayata geçirdik. İlk eğitim toplantımızda gençlere Nestlé Professional’ı, NESCAFĖ Alegria yanında NESCAFĖ Milano ve Nestlé Coolpro gibi soğuk ve sıcak içecek çözümlerimizi, kanal kategori bilgileri ile teknik bilgiler eşiliğinde anlattık. Katılımcılar aynı zamanda vaka çalışmalarıyla marka elçiliği için gerekli beceriler hakkında uygulamalı olarak bilgi aldı. Daha önceki yıllarda olduğu gibi bu yıl da, önümüzdeki dönemlerde, buradaki arkadaşlarımızla staj ve iş ilişkisi kurmayı hedefliyoruz.” 

Demirkol: “Gençlere iş fırsatları yaratma konusunda özel çaba harcıyoruz”
Nestlé Needs Youth
hakkında konuşan Nestlé Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Nilüfer Demirkol ise, “Tüm dünyada özellikle gençler arasında artan bir işsizlik sorunu yaşanıyor. Nestlé olarak hem global hem yerel düzeyde gençlere iş fırsatları yaratma konusunda özel çaba harcıyoruz. Küresel Gençlik Girişimi kapsamında 30 yaş altına yönelik istihdam olanaklarını artırmayı, lise ve üniversite öğrencilerini iş hayatına hazırlamayı, gençlere okulda öğrendikleri teorik bilgileri iş ortamında pratik olarak uygulama fırsatı sunmayı hedefliyoruz. Program kapsamında Türkiye’de 2014-2016 yılları arasında 30 yaş altında 180 genci işe aldık. 81 stajyerlik/çıraklık pozisyonu oluşturduk. İşe hazırlık eğitimlerini destekledik. Nestlé Professional tarafından yürütülen Marka Elçileri programı da bu girişim bünyesinde gerçekleştiriliyor. Tam da hedeflerimize uygun olarak gençler hem teorik bilgilerini pratiğe geçirme hem de staj ve iş imkanlarından yararlanma fırsatına sahip oluyor” diye konuştu.